Kongens gate 6, 0153 Oslo
+47 904 19 486
kontakt@quisma.com

Display-annonsering

Display-annonsering

Programmatisk display er en effektiv annonseringsmulighet for både å drive performance og bygge merkevare. Det kan brukes i mediemiksen når du ønsker å sikre en gitt handling (for eksempel salg), og også til store breddekampanjer hvor du ønsker å bygge merkevare. Dette gjøres ved en kombinasjon av både små og store annonseformater på tvers av norske og utenlandske publisister.

Ved display-annonsering finnes det et hav av muligheter for annonsører. Disse mulighetene defineres ofte av hva som er det ønskede utfallet ved kampanjen som annonsøren ønsker å kjøre. Disse muligheten kan defineres av kampanjemål som dekning i målgruppe, salg, last ned brosjyre eller finn butikk.

Innenfor display-annonsering kan man velge mellom flere forskjellige formater:
Display Ads – Generelle display-annonser som er statiske
DCO – Dynamic Creative Optimization – En annonsemulighet som bruker data fra forbrukeren til å levere personaliserte annonser
Rich media – Annonser som oppmuntrer forbrukeren til å samhandle med annonsen
Programmatic Guaranteed – Direkte kjøp, utført via en programmatisk plattform. Her kan man blant annet sikre seg et gitt antall visninger på spesialformater, og en gitt kontekstuell side