Kongens gate 6, 0153 Oslo
+47 904 19 486
kontakt@quisma.com

Programmatiske kjøp

DIN MARKEDSFØRINGSPARTNER

Programmatiske kjøp

Programmatiske kjøp er en måte å automatisere og optimalisere digitale mediekjøp via ett system. Dette kan gjøres på display, video, native og snart audio.

Programmatisk GroupM

Som kunde av GroupM vil du ha tilgang på en programmatisk spesialistavdeling, som leverer strategisk rådgivning og operasjonell utførelse av kampanjer. Dette inkluderer kompetanse rundt kjøpsplattformer, ulike kanaler (display, video, native mfl.), maskinlæring, kunstig intelligens, algoritmer og sikringsprosesser for brand safety.

Hvorfor velge Quismas programmatiske avdeling?

GroupM har utviklet sin egen kunstig intelligens (AI) plattform – Copilot, som benytter en kombinasjon av maskinlæring og algoritmer til å optimalisere mot annonsørens egendefinerte mål. Dette gjør at vi kan estimere effekter og utføre handlinger for å garantere resultater i forkant av kampanjene. Vi er en av få i Norge som tilbyr dette og det er kun tilgjengelig for GroupM kunder.

Ingen kampanje, segmentering eller algoritme er bedre enn menneskene som får det hele til å skje. Vi er derfor stolte over å ha medarbeidere, som både i antall, erfaring og kompetanse er de beste i markedet.

Programmatisk annonsering

Vår programmatiske spesialistavdeling leverer både strategisk rådgivning og operasjonell utførelse av kampanjer. Avdelingen sitter på en unik kompetanse rundt kjøpsplattformer, ulike kanaler (display, video, native), maskinlæring, kunstig intelligens, algoritmer og sikringsprosesser for brand safety.

Native-annonser er betalte annonser tilspasset til nettsidens utforming og leder lesere inn til relevant innhold.

LES MER

Online video bygger ekstradekning til TV-kampanjer, og kan også stå alene med garanterte fullførte videovisninger.

LES MER

Programmatisk display er en effektiv annonseringsmulighet for både å drive performance, og bygge merkevare.

LES MER

Målgruppesegmentering

Ved bruk av vår dataplattform [m]Insights har vi mulighet til å treffe spesifikke målgrupper, basert på blant annet interesser, demografi og geografi. ​
Vi treffer målgruppen der de er, uavhengig av hvilken nettside de er på i vårt nettverk.​

Vi anbefaler våre annonsører å være åpne for å teste en bred målgruppe, da vi har mulighet til optimalisere basert på hvordan målgruppen responderer. Kanskje din målgruppe er litt annerledes enn du tror?